REGISTRACE A OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
Pro nákup zboží v našem obchodě není nutná registrace. Zaregistrujete-li se, máte usnadněný postup při dalším objednávání zboží.
Vaše osobní údaje po zaregistrování neposkytujeme dalším osobám ani firmám. Tyto důvěrné údaje slouží k naplnění smlouvy mezi prodávajícím a kupujícím. Výjimkou jsou pouze informace potřebné pro přepravu zboží – jméno, příjmení, adresa, případně telefonní kontakt.
NÁKUP ZBOŽÍ
Víte-li přesně, co hledáte, můžete využít fulltextové vyhledávání v našem e-shopu.
Potřebujete-li inspiraci, využijte náš katalog produktů. Kliknete-li na nějakou kategorii, zobrazí se vám její podkategorie, kde si můžete vybrat ještě další podrobnější členění. Konkrétní informace o produktu získáte po kliknutí na jeho název nebo obrázek - zobrazí se detail zboží.
Chcete-li vybrané zboží koupit, klikněte na ikonu „Koupit“ a zboží se vám vloží do vašeho virtuálního košíku. Počet kusů můžete měnit v detailu nákupního košíku.
NÁKUPNÍ KOŠÍK
Obsah nákupního košíku můžete vidět po kliknutí na ikonu košíku v pravém horním rohu. V nákupním košíku se Vám pak zobrazí Vámi vybrané zboží, počet kusů a celková cena nákupu včetně DPH. Z košíku můžete odebrat zboží nebo libovolně měnit počet kusů.
Dále zde zvolíte možnosti odběru/dopravy.
KOUPIT / OBJEDNAT
Pokud chcete ještě nějaké zboží objednat objednat, klikněte na tlačítko „Pokračovat v nákupu“. V okamžiku, kdy si chcete Vámi vybrané zboží objednat, klikněte na tlačítko „Objednat“.
Dále se Vám zobrazí pole, do kterých je potřeba vepsat Vaše osobní údaje – Vaše jméno a příjmení, adresa doručení (případně adresa pro fakturaci), email a nejlépe i telefon.
Poté můžete objednávku odeslat.
ZPŮSOBY DOPRAVY /ODBĚRU
OSOBNÍ ODBĚR
Zboží si můžete zdarma vyzvednout osobně v našem kamenném obchodě v Jistebníku.
K přepravě využíváme služby společností DPD a České pošty.
Cena dopravy:
Platba zboží předem na účet – poštovné od 145,- Kč dle velikosti zásilky.
Platba na dobírku – od 195,- Kč dle velikosti zásilky.
Mezinárnodní doprava:
Dopravné do evropských zemí (Slovensko, Německo, Polsko, Francie, Rakousko, Slovinsko...) při platbě zboží předem na účet od 500,- Kč dle velikosti zásilky.
Náklady na dopravu do zahraničí hradí v celé výši kupující. Kupující hradí i všechny bankovní poplatky spojené s platbou na účet.
DOBA DODÁNÍ
Zboží, které je skladem, bývá odbaveno obvykle do 3 pracovních dnů. U zboží, které skladem není, informujeme zákazníka o termínu doručení e-mailem.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY ZÁKAZNÍKA
Zákazník může do 3 dnů od přijetí objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována. Zrušení se provádí zasláním emailu na naše zákaznické oddělení (info@tuba.cz). Zde lze zrušit některou z položek objednávky. Stejně tak může zákazník zrušit celou svou objednávku bez udání důvodu, pokud jeho objednávka ještě nebyla expedována.
DALŠÍ INFORMACE PRO VÁS
Každý zákazník má právo na vrácení zboží bez udání důvodů do 14 dnů od jeho převzetí. V takovém případě se zavazuje uhradit provozovateli (firmě Jarmila Mariašová – Hudební nástroje Mariaš) poplatky spojené s dodáním zboží a manipulační poplatek ve výši 200,- Kč.
Zboží je možné vrátit jen tehdy, nebylo-li použité, je-li kompletní a zabalené v původním balení.
ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY PROVOZOVATELE E-SHOPU
Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část v těchto případech:
- zboží se již nevyrábí nebo nedodává
- zboží je dlouhodobě nedostupné
- cena zboží se výrazným způsobem změnila nebo byla chybně stanovena.
V případě, že tato situace nastane, budeme Vás informovat e-mailem nebo telefonicky domluvíme se s Vámi na dalším možném postupu (náhrada objednaného zboží jinou položkou nebo zrušení objednávky).
V případě, že zboží nemá náhradu, bude z objednávky pouze zrušeno.
PLATEBNÍ MOŽNOSTI
ZAPLACENÍ DODANÉHO ZBOŽÍ
Pokud jste si nechali zboží zaslat na dobírku, zaplatíte jej hotově při převzetí zásilky. Dále máte možnost zaslat nám peníze za Vaši objednávku předem na náš účet a poté Vám zboží zašleme.
Našim věrným zákazníkům (zejména organizacím) nabízíme možnost odběru zboží na fakturu se splatností.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud chcete zboží vrátit, je třeba dodržet následující postup:
- Chcete-li vrátit celou zásilku, která je úplně nepoškozena, můžete tak učinit bez udání důvodu do 14 dnů po obdržení Vašeho nákupu. Zboží vraťte i s fakturou, která bude stornována.
- Část zásilky, kterou jste si objednali omylem, lze vrátit taktéž do 14 dní na adresu odesílatele (Jarmila Mariašová, 742 82 Jistebník 437). Pokud spotřebitel u daného výrobku poruší originální obal, není možné takové zboží dodavateli vrátit – dodavatel z hygienických a bezpečnostních důvodů na zboží s porušeným originálním obalem pohlíží jako na zboží dále nepoužitelné. Zaplaťte prosím celou fakturovanou částku a peníze za vrácené zboží Vám budou poslány obratem po vyřízení reklamace. Nejpozději do 14 dnů.
Chcete-li vrátit část zásilky nebo celou zásilku poškozenou dopravou.
Všechny zásilky jsou pojištěny a dopravce za zboží ručí. Doporučujeme si vždy zásilku prohlédnout před dopravcem a v případě poškození obalu zásilky ihned s dopravcem sepište protokol o poškození a zásilku nepřebírejte.
ZÁRUČNÍ DOBA
Záruční doba začíná běžet dnem převzetí objednávky. Trvá 2 roky.
REKLAMACE A ZÁRUKA
Všeobecná ustanovení a vymezení pojmů
- Tento reklamační řád byl zpracován dle ustanovení zákona č. 40/1964 Sb., Občanský zákoník, č. 513/1991 Sb. a z.č. 634/1992 Sb., Zákon o ochraně spotřebitele ve znění pozdějších předpisů (dále jen Zákon), a vztahuje se na spotřební zboží (dále jen Zboží), u něhož jsou v záruční době uplatňována práva Kupujícího z odpovědnosti za vady (dále jen Reklamace)
- Spotřebitelská smlouva je smlouva kupní, smlouva o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel.
- Prodávající je fyzická osoba Jarmila Mariašová, IČ 63715856, DIČ: CZ6553230618 se sídlem v Jistebníku, 742 82, č.p. 437. Jarmila Mariašová je osoba, která při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti. Je to podnikatel, který přímo nebo prostřednictvím jiných podnikatelů dodává kupujícímu výrobky nebo poskytuje služby.
- Zákazníkem našeho internetového obchodu je Kupující. Vzhledem k platné právní úpravě se rozlišuje kupující, který při uzavírání a plnění smlouvy jedná v rámci své obchodní nebo jiné podnikatelské činnosti, a kupující spotřebitel. Záruční lhůta začíná běžet převzetím Zboží Kupujícím. Záruční doba činí 24 měsíců s výjimkami stanoveným Zákonem. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží začíná běžet nová záruční doba.
- Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním.
- Na žádost spotřebitele je prodávající povinen poskytnout záruku písemnou formou (záruční list). Umožňuje-li to povaha věci, postačuje namísto záručního listu vydat kupujícímu doklad o zakoupení věci obsahující údaje (fakturu), které musí obsahovat údaje jako záruční list. Záruční list musí obsahovat jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, IČO, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu. Pokud je poskytována delší než zákonná záruka, prodávající určí podmínky a rozsah prodloužení záruky v záručním listě.
- Spotřebitel je oprávněn odstoupit od smlouvy ve všech případech stanovených Zákonem. Odstoupení je vůči Prodávajícímu účinné od okamžiku, kdy je mu doručeno prohlášení Kupujícího o odstoupení od smlouvy, pokud jsou splněny všechny nutné zákonné podmínky. V případě odstoupení od smlouvy se smlouva od počátku ruší a smluvní strany jsou si povinny vrátit vše, co si na jejím základě poskytly. V případě zrušení smlouvy z důvodu uplatnění práv plynoucích z odpovědnosti za vady, vrací kupující plnění, které mu poskytl Prodávající, pouze v rozsahu, v jakém je to v dané situaci objektivně možné.
- Spotřebitel při uplatnění záruky má:
- jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné, a není-li takový postup možný, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o vady odstranitelné vyskytující se ve větším počtu nebo opakovaně a bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupit od kupní smlouvy
- jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li výměnu věci, právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupit od kupní smlouvy
- Prodávající poskytne kupujícímu na zboží záruční dobu v délce 24 měsíců od data prodeje na konstrukční a materiálové vady hudebních nástrojů za podmínky, že způsob skladování a užívání odpovídá příslušným normám platným pro daný druh zboží. Při mechanickém poškození či opravách bez vyrozumění a souhlasu prodávajícího se nárok na případné bezplatné garanční opravy ruší. Pokud kupující zjistí u nového nástroje nebo v průběhu záruční doby závadu danou výrobní nebo materiálovou chybou (např. optická nejednotnost, optické skvrny, odlupování pokovení, deformace, nepevnosti, funkční závadu apod.), obrátí se ihned přímo na prodejce. V případě výrobní závady bude samozřejmě nástroj bezplatně opraven, resp. vyměněn za nový, podle povahy závady. Na veškeré opravy má prodávající v tuzemsku smluvní opraváře. Vyžaduje-li kupující opravu přímo od zahraničního výrobce, není vždy v možnostech výrobce vyřídit reklamaci v době dané naší zákonnou normou (1 měsíc).
Na mechanicky či chemicky poškozený nástroj (pádem, úderem, deformací, poškrábáním, kontaktem se žiravinami, používáním v agresivním prostředí apod.) se záruka nevztahuje. S nástrojem (pokud možno v originálním balení) zasílejte k opravě vždy kopii faktury. Je v zájmu kupujícího zásilku pro přepravu související s reklamací pojistit. Záruka se nevztahuje také na oxidace kovových částí vlivem ohmatání nebo změny teploty, poškození látkových ploch vlivem ohmatání, opotřebení potem a chemickým působením, porušením funkce neodborným zásahem nebo opravou, opotřebení a deformace korků, vady pružin nebo pístů.
Výjimka ze záruční doby v trvání 24 měsíců: Podle zákona 136/2002 Sb., který řeší změnu podmínek reklamačního řízení od 1. 1. 2003 a kterým byl novelizován Občanský zákoník číslo 40/1964 Sb., nelze za vadu zboží považovat případ, kdy výrobek doslouží v důsledku užití či běžného opotřebení úměrného délce a způsobu užívání. V našem sortimentu nazýváme tyto položky „zbožím krátkodobé spotřeby” nebo „rychle opotřebovatelnými součástmi”. Typickým zbožím krátké životnosti jsou struny, kalafuny, žíně, klarinetové a saxofonové plátky, hobojové, fagotové strojky a třinové polotovary na jejich výrobu, podlepky dřevěných dechových nástrojů a saxofonů, paličky a blány na bicí nástroje, a některé další příslušenství.
Vyřízení Reklamace
- V případě, že Kupující využije svého práva vyžadovat odstranění vad Zboží opravou a v záručním listu, je pro účely záručních oprav Zboží určený podnikatel odlišný od Prodávajícího, jehož sídlo či místo podnikání je ve stejném místě jako v případě Prodávajícího nebo v místě pro Kupujícího bližším, uplatní Kupující právo na záruční opravu u podnikatele uvedeného v záručním listu. Tyto informace lze případně nalézt v dokladu, který nahrazuje záruční list.
- Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění Reklamace, pokud se Prodávající s Kupujícím nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty se Kupujícímu přiznávají stejná práva, jako by se jednalo o neodstranitelnou vadu.
- Za situace, kdy je potřeba Zboží zaslat Prodávajícímu nebo servisnímu středisku, si Kupující ve vlastním zájmu vede tak, aby bylo Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu vyhovujícího nárokům přepravy křehkého zboží a to včetně veškerého příslušenství a označí zásilku příslušnými symboly.
- Po řádném vyřízení Reklamace bude kupující vyzván k převzetí opraveného Zboží nebo mu bude opravené zboží po dohodě zasláno.
- Nárok na uplatnění záruky zaniká v případě neodborné montáže nebo neodborného uvedení Zboží do provozu, stejně jako při neodborném zacházení s ním, tj. zejména při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají svými parametry parametrům uvedeným v dokumentaci ke Zboží.
- Veškeré informace o průběhu reklamace je možno získat telefonicky na čísle 608777482.
- V případě odstoupení od kupní smlouvy či poskytnutí slevy z kupní ceny je příslušná platba vrácena Kupujícímu převodem na bankovní účet nebo předána v hotovosti na pokladně v naší provozovně.
Reklamované zboží je možné doručit balíkem České pošty, kurýrní službou nebo osobně na uvedenou adresu.
K reklamovanému zboží, prosím, přiložte fakturu, případně záruční list produktu a průvodní dopis.
V případě oprávněné reklamace má zákazník právo na náhradu poštovného v nutné výši. V případě neoprávněné reklamace nemá spotřebitel nárok na náhradu svých nákladů spojených s vyřízením reklamace a současně ani prodejce nemá nárok na náhradu nákladů, které vznikly na jeho straně (pokud se ze strany spotřebitele nejednalo např. o opakovanou bezdůvodnou reklamaci, u které se již dá dovozovat, že se z jeho strany jednalo o zneužití práv.
Spotřebitel bude telefonicky nebo emailem vyrozuměn o vyřízení reklamace.
Upozornění : Ceny v našem kamenném obchodě se mohou lišit od cen uvedených v tomto e-shopu!
Provozovatel:
Uvedené kontakty je možné využít pro získání informací kdykoli v průběhu vyřizování objednávky.
Sídlo internetového obchodu:
Hudební nástroje Mariaš
742 82 Jistebník 437
IČ: 63715856
DIČ: CZ6553230618
tel. 608777482, 725044956
info@tuba.cz